Nasze cyfrowe rozwiązania, podobnie jak usługi Coface w zakresie zarządzania ryzykiem handlowym, wspierają klientów i partnerów w skutecznej transformacji biznesowej. Nowoczesna łączność, generatywna sztuczna inteligencja i projektowanie UX/UI to kluczowe elementy tej zmiany. Emmanuel, ekspert Coface ds. Rozwoju Rozwiązań i Architektury, dzieli się swoim doświadczeniem, pokazując, jak dane i nowe technologie przekładają się na realną wartość i innowacyjne podejście do projektowania usług.
Dane i technologia w centrum doświadczenia użytkownika
W Coface innowacje są ściśle powiązane z rzeczywistymi potrzebami biznesowymi klientów i partnerów. Niezależnie od tego, czy inicjatywa wychodzi od analityków biznesowych, projektantów rozwiązań czy zespołów Data Science, każdy projekt strony internetowej, nowa funkcja, narzędzie wspierające decyzje czy platforma usługowa realizuje podwójny cel: dostarczyć wartość biznesową oraz zapewnić bogate, spersonalizowane doświadczenie użytkownika.
Sekret tkwi w połączeniu dwóch kluczowych składników: globalnych zasobów danych Grupy Coface oraz najnowszych technologii, takich jak generatywna sztuczna inteligencja, automatyzacja, uczenie maszynowe i data science.
Naszym celem jest maksymalne uproszczenie korzystania z usług Coface oraz zapewnienie klientom i partnerom intuicyjnego kontaktu z naszą organizacją. Realizujemy to poprzez rozwój inteligentnych chatbotów opartych na generatywnej sztucznej inteligencji oraz nowoczesnych rozwiązań integracyjnych, takich jak API. Dzięki temu wiedza i doświadczenie Grupy Coface stają się dostępne bezpośrednio w systemach naszych klientów, szybko, wygodnie i bez zbędnych barier.
Emmanuel Delagneau, Menedżer ds. Rozwoju Rozwiązań i Architektury
Innowacje Coface: inteligentne odpowiedzi na realne wyzwania biznesowe
W Coface innowacje to efekt pasji, współpracy i odwagi do działania. Wierzymy, że najlepsze pomysły rodzą się tam, gdzie panuje otwartość na inicjatywę i realne potrzeby klientów są punktem wyjścia. Nasze projekty powstają w różnych obszarach i przybierają rozmaite formy. Łączy je jedno, mają przynosić konkretne korzyści. „Czasem sami siebie zaskakujemy!” mówi z uśmiechem Emmanuel, wspominając jedno z takich doświadczeń. Podczas wyzwania związanego z cyfrową odpowiedzialnością, które odbyło się w biurze Google, zespół Coface nie miał jeszcze gotowego pomysłu. A jednak z tej burzy mózgów narodziła się koncepcja CPNS, czyli Coface Push Notification System, innowacyjnego rozwiązania stworzonego z myślą o naszym interfejsie API, CofaServe. To właśnie takie momenty pokazują, że kiedy łączymy wiedzę, kreatywność i zaangażowanie wszystko jest możliwe.
CPNS to inteligentne rozwiązanie, które dostarcza klientom tylko te dane, które naprawdę mają znaczenie bez zbędnego szumu informacyjnego. Zamiast tysięcy powiadomień, klienci otrzymują precyzyjne informacje powiązane z aktualnymi decyzjami kredytowymi, dokładnie wtedy, gdy są potrzebne. To oszczędność czasu, zasobów i przestrzeni dyskowej a wszystko w czasie rzeczywistym.
Jak Coface wykorzystuje dane i technologię do tworzenia cyfrowych rozwiązań zorientowanych na klienta? Obejrzyj wideo i zajrzyj za kulisy innowacji w Coface razem z Emmanuelem Delagneau, Menedżerem ds. Rozwoju Rozwiązań i Architektury.
Zainteresowany Data & Tech w Coface?
- Zapoznaj się z pozostałymi odcinkami i poznaj Massimo, IT Domain Manager; Samia, Data Access Manager; Nesrin, Business Information services Director; Martin, Data Scientist & Machine Learning Engineer; oraz Aroni, economist.
- Sprawdź nasze oferty pracy i dołącz do Aroni, Martina, Nesrina, Samii, Massima, Emmanuela oraz całej społeczność specjalistów Data & Tech.