Skontaktuj się z nami

W jakim kraju się znajdujesz?

  • Albania
  • Algeria
  • Argentina
  • Australia
  • Austria
  • Bahrain
  • Bangladesh
  • Belgium
  • Benin
  • Bosnia and Herzegovina
  • Brazil
  • Brunei
  • Bulgaria
  • Burkina Faso
  • Cameroon
  • Canada
  • Chile
  • China
  • Colombia
  • Croatia
  • Cyprus
  • Czech Republic
  • Denmark
  • Djibouti
  • Ecuador
  • Egypt
  • Estonia
  • Finland
  • France
  • Gabon
  • Gambia
  • Germany
  • Ghana
  • Greece
  • Guatemala
  • Guinea
  • Hong Kong, S.A.R.
  • Hungary
  • Iceland
  • India
  • Indonesia
  • Ireland
  • Israel
  • Italy
  • Ivory Coast
  • Japan
  • Jordan
  • Kazakhstan
  • Kuwait
  • Latvia
  • Lebanon
  • Liechtenstein
  • Lithuania
  • Luxembourg
  • Macedonia
  • Malaysia
  • Mali
  • Malta
  • Mauritania
  • Mauritius
  • Mexico
  • Montenegro
  • Morocco
  • Netherlands
  • New Zealand
  • Niger
  • Nigeria
  • Norway
  • Oman
  • Pakistan
  • Panama
  • Paraguay
  • Peru
  • Philippines
  • Poland
  • Portugal
  • Qatar
  • Romania
  • Russia
  • Saudi Arabia
  • Senegal
  • Serbia
  • Singapore
  • Slovakia
  • Slovenia
  • South Africa
  • South Korea
  • Spain
  • Sweden
  • Switzerland
  • Taiwan
  • Thailand
  • Togo
  • Tunisia
  • Turkey
  • Uganda
  • United Arab Emirates
  • United Kingdom & Ireland
  • United States
  • Uruguay
  • Vietnam

Coface Poland / Centrala - Warszawa

Al. Jerozolimskie 142 A

Al. Jerozolimskie 142 A

02-305, Warszawa

Wyślij wiadomość

Ubezpieczenie należności

*pole obowiązkowe

Wypełniając poniższy formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych w celach marketingowych Coface. Wyrażasz również zgodę na kontakt telefoniczny w tym celu oraz przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną. Administratorami danych osobowych są Spółki z grupy Coface, wszystkie z siedzibą w Warszawie 02-305, Al. Jerozolimskie 142 A. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Twoich danych znajdziesz na tej stronie.

np.: name@company.com

legend

Informacja biznesowa

*pole obowiązkowe

Wypełniając poniższy formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych w celach marketingowych Coface. Wyrażasz również zgodę na kontakt telefoniczny w tym celu oraz przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną. Administratorami danych osobowych są Spółki z grupy Coface, wszystkie z siedzibą w Warszawie 02-305, Al. Jerozolimskie 142 A. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Twoich danych znajdziesz na tej stronie.

Ex: name@company.com

legend

Windykacja

*pole obowiązkowe

Wypełniając poniższy formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych w celach marketingowych Coface. Wyrażasz również zgodę na kontakt telefoniczny w tym celu oraz przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną. Administratorami danych osobowych są Spółki z grupy Coface, wszystkie z siedzibą w Warszawie 02-305, Al. Jerozolimskie 142 A. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Twoich danych znajdziesz na tej stronie.

Ex: name@company.com

legend

Faktoring

*pole obowiązkowe

Wypełniając poniższy formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych w celach marketingowych Coface. Wyrażasz również zgodę na kontakt telefoniczny w tym celu oraz przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną. Administratorami danych osobowych są Spółki z grupy Coface, wszystkie z siedzibą w Warszawie 02-305, Al. Jerozolimskie 142 A. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Twoich danych znajdziesz na tej stronie.

np: name@company.com

legend

Pozostałe tematy

*pole obowiązkowe

Ex: name@company.com

legend

Złóż reklamację

*pole obowiązkowe

W naszej pracy kierujemy się najwyższymi standardami obsługi, jednak zdajemy sobie sprawę, że nie zawsze wszystko działa idealnie. Dlatego, jeżeli mają Państwo uwagi dotyczące jakości usług Coface w postaci reklamacji, prosimy o poinformowanie nas o tym niezwłocznie, aby nasz Dział Serwisu Klienta mógł jak najszybciej zareagować.

 
Jak złożyć reklamację?
Prosimy o podanie dokładnych danych umożliwiających rozpatrzenie reklamacji tj.: imienia, nazwiska, adresu mailowego, NIPu firmy oraz szczegółów umowy (numer polisy), dokładne wyjaśnienie, czego dotyczy reklamacja oraz sprecyzowanie treści oczekiwań co do jej załatwienia.
Przesyłając wiadomość, nadawca wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu reklamacyjnego (zgodnie z Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. 2018 poz. 1000).
Po otrzymaniu formularza reklamacyjnego podejmiemy działania mające na celu realizację procesu reklamacyjnego i rozwiązanie problemu, a odpowiedź w ustalonej formie prześlemy bez zbędnej zwłoki, z zastrzeżeniem konieczności wyjaśnienia okoliczności danej sprawy i możliwości skierowania do Klienta dodatkowych zapytań.
 
Nasze zobowiązanie
Po przesłaniu skargi dołożymy wszelkich starań, aby niezwłocznie rozwiązać problem. Jeśli będziemy potrzebować więcej czasu na zbadanie sprawy, :

-potwierdzimy otrzymanie skargi

-podamy numer referencyjny sprawy

-prześlemy ostateczną odpowiedź w wyznaczonym terminie

 

Ochrona danych osobowych

  • Pan
  • Pani

  • Ubezpieczenie należności
  • Faktoring
  • Informacja Biznesowa
  • Windykacja
  • Inne

  • Umowa
  • Cennik
  • Limit ubezpieczeniowy
  • Odszkodowanie
  • Aplikacja CofaNet/ICON/DCON
  • Faktura
  • Kontakt
  • Etyka firmy/pracownika
  • Inne

legend