26.09.2023
Aktualności korporacyjne

COFACE URUCHAMIA PORTAL API - NOWĄ PLATFORMĘ CYFROWĄ PRZEZNACZONĄ DO ROZWIĄZAŃ API

COFACE URUCHAMIA PORTAL API - NOWĄ PLATFORMĘ CYFROWĄ PRZEZNACZONĄ DO ROZWIĄZAŃ API

Nowa platforma cyfrowa, zaprojektowana przez Coface, zapewnia klientom i partnerom Coface pełną gamę połączeń API (Application Programming Interfaces).

Portal API Coface powstał głównie z myślą o osobach odpowiedzialnych za zarządzanie finansami w firmach. Oferuje on możliwość korzystania z usług i wiedzy Coface, bazując na dotychczasowym środowisku pracy (aplikacje biznesowe, specjalistyczne oprogramowanie itp.), aby skuteczniej zarządzać ryzykiem finansowym w firmie.

 

NATYCHMIASTOWY DOSTĘP DO USŁUG I DANYCH COFACE W DOWOLNYM MIEJSCU NA ŚWIECIE

Coface inwestuje w rozwój API, aby zapewnić swoim klientom zaawansowane, cyfrowe rozwiązania do zarządzania ryzykiem kredytowym, zgodne z najnowszymi trendami rynkowymi.

Prosty i intuicyjny portal API Coface oferuje obecnie 26 produktów API w zakresie ubezpieczenia kredytu kupieckiego lub informacji biznesowych, z dostępem do usług Coface i unikalnych danych o ponad 188 milionach firm. Dzięki tym rozwiązaniom nasi klienci mogą zoptymalizować część kosztów (rozwoju, utrzymania), oszczędzając jednocześnie czas i zasoby.

 

rozwiązania dla deweloperów it umożliwiające personalizację obługi klienta

Portal API to również wyjście naprzeciw potrzebom działów IT klientów korporacyjnych Coface (którzy także są interesariuszami rozwiązań Grupy). Platforma ta umożliwia im teraz łatwe integrowanie systemów w swojej firmie ze środowiskiem Coface, ale także projektowanie niestandardowych interfejsów API w oparciu o specyficzne cechy ich aplikacji biznesowych lub sektora działalności.

 

ŁĄCZNOŚĆ - KLUCZOWE WYZWANIE DLA COFACE I JEGO KLIENTÓW

Kilka miesięcy po uruchomieniu Alyx, cyfrowego asystenta zarządzania ryzykiem kredytowym dla ubezpieczających, Coface kontynuuje działania mające na celu zapewnienie swoim klientom wyższego poziomu łączności i wspieranie ich w cyfryzacji działalności biznesowej.

"To nowy etap partnerstwa, które rozwijamy z naszymi klientami. Łączność jest dziś istotną częścią doświadczenia klienta, w taki sam sposób, w jaki w latach 2000 firma musiała mieć własną stronę internetową lub opracować własną aplikację mobilną. Rozwiązania te spełniają rosnące wymagania w zakresie większej wydajności, płynniejszej obsługi klienta i opracowywania nowych ofert. Jesteśmy przekonani, że łączność jest głównym sposobem dostarczania wyższej jakości usług naszym klientom i wyróżniania się na naszym rynku", podkreśla Brice Tariel, dyrektor ds. innowacji w Grupie.

Góra
  • Polish
  • English