pol-PL
31.05.2017
Aktualności korporacyjne

Wprowadziliśmy nowy, ulepszony CofaNet

Wprowadziliśmy nowy, ulepszony CofaNet

Właśnie uruchomiono nowy Portal dla klientów ubezpieczających należności w Coface oraz całkowicie zmieniono narzędzie online do zarządzania umowami ubezpieczenia – CofaNetEssentials. Dzięki nowym rozwiązaniom klienci będą mogli skorzystać z innowacyjnych funkcji, wygodniejszego dostępu, spersonalizowanej zawartości, zaawansowanych, ergonomicznych rozwiązań, możliwości wyświetlania wyników w czasie rzeczywistym i ułatwionego kontaktu.

 

Digitalizacja: podstawa obsługi klienta

 

Utworzyliśmy nowy Portal dla klientów, aby ułatwić korzystanie z systemów i uprościć nawigację. Oznacza to wygodniejszy dostęp do wszystkich aplikacji internetowych Coface, dostosowanie danych ekonomicznych i strategicznych do działalności gospodarczej klienta, dostęp do biblioteki dokumentacji produktów i narzędzi, instrukcji oraz najczęściej zadawanych pytań - jak również łatwiejszy i lepiej przystosowany do potrzeb klientów kontakt z zespołem handlowym.

 

Druga niezwykle istotna zmiana dotyczy CofaNetEssentials – aplikacji online do zarządzania umowami ubezpieczenia należności Coface. CofaNet Essentials został unowocześniony i przeprojektowany tak, by można było z niego sprawniej korzystać na urządzeniach mobilnych. Ekrany zostały wzbogacone o dynamiczną wyszukiwarkę oraz obszerne menu.

 

Od 2012 r. Coface poprawia i ułatwia współpracę z klientami dzięki wprowadzaniu innowacyjnych narzędzi i produktów cyfrowych. Zaliczyć do nich można CofaMove (aplikacja mobilna, która umożliwia klientom zarządzanie swoim portfolio w czasie rzeczywistym) oraz CofaServe (rozwiązanie umożliwiające wymianę danych w czasie rzeczywistym na potrzeby zarządzania ubezpieczeniem należności w systemach informatycznych klienta).

 

Obsługa klienta i transformacja cyfrowa to podstawa strategii Coface

 

Uruchomienie nowego portalu dla klientów ubezpieczonych w Coface wpisuje się w priorytety opisane w strategiiFit to Win,która zakłada optymalizację obsługi klienta i skuteczność zarządzania. Transformacja cyfrowa i nowy portal to odpowiedź na potrzeby użytkowników w zakresie oszczędności czasu i optymalizacji zarządzania umowami.

 

cofanet
Pobierz tę notatkę prasową : Wprowadziliśmy nowy, ulepszony CofaNet (324,57 kB)

Kontakt


Martyna Wlodarczyk

COFACE
PR Manager
Al. Jerozolimskie 142 A
02-305 Warszawa
T. (+48 22) 465 02 22
M. (+48) 509 467 531
E. martyna.wlodarczyk@coface.com

Góra
  • Polish
  • English