Informacja dla klientów dotycząca pracy Coface / COVID-19
Uprzejmie informujemy, że Coface od kilku tygodni na bieżąco monitoruje oficjalne komunikaty, a także doniesienia medialne dotyczące sytuacji epidemiologicznej w Polsce w kontekście zachorowań na COVID-19.
Mając na uwadze zapewnienie pracownikom maksymalnego poziomu bezpieczeństwa, ciągłości działania firmy, ale przede wszystkim zapewnienia najlepszej obsługi naszych klientów i partnerów biznesowych, wdrożyliśmy plan, którego celem jest zminimalizowanie wpływu rozprzestrzeniania się koronawirusa na funkcjonowanie Coface w Polsce. Na bieżąco będziemy śledzić rozwój sytuacji i podejmować dodatkowe działania adekwatne do rozwoju sytuacji.
W związku z powyższym, aby zapewnić ciągłość działania firmy, podjęliśmy decyzję o zwiększeniu zakresu pracy zdalnej naszych pracowników.
Pragniemy Państwa zapewnić, że nadal będziemy dostępni dla naszych klientów i partnerów biznesowych, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonów, a opiekunowie będą do Państwa dyspozycji.
Jednocześnie zalecamy, aby wszelką korespondencję, gdy droga elektroniczna nie jest możliwa, przesyłać do nas za pośrednictwem Poczty Polskiej (a nie kurierem), co umożliwia skuteczne doręczenie w warunkach obecnie panujących.